Handelsbetingelser

BOOK HER
6

1. Generelle oplysninger

Juridisk navn: Cocktail Company ApS 

Organisationsform: Anpartsselskab

CVR-nr.:  38061224 

Adresse: Erhvervsvej 17, 2600 Glostrup

E-mail adresse:  info@cocktailcompany.dk

Etableringsår:  2013

 

 

 

Handelsbetingelser gældende for vores serviceydelser: cocktailcatering og cocktailkursus 

1. Betingelser

Disse betingelser er skrevet for at beskytte begge parter, når der indgås en handel. Vi har opstillet et fælles regelsæt, så der ikke er nogen tvivl om, hvordan spillereglerne er. Dette er lavet for at danne et fælles grundlag for en god oplevelse. Nedenstående vilkår er gældende for alle aftaler indgået med Cocktail Company.

2. Priser

Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser på hjemmesiden. Alle de oplyste priser er inklusiv moms, medmindre andet er angivet. Cocktail Company kan til enhver tid ændre de angivne priser, hvis dette bliver nødvendigt. Afholdes jobbet på 1. sal eller højere koster det 300,00 DKK ex. moms pr. vej for den ekstra arbejdsbyrde.

3. Køb af ekstra timer

Ved bestilling af cocktailcatering vil køb af en ekstra time koste 20 % oveni den samlede pris, hvis ikke andet er aftalt.

4. Opsætning af bar og evt. forsinkelse

Vi bruger tid på at opsætte baren til ethvert arrangement – det tager ofte omkring 45 minutter. 

Vores bartendere gør altid deres bedste for at sætte baren op til aftalt tid, men ved uforudsete forsinkelser vil det aftalte tidsrum for baren ikke blive forlænget.

Hvis eventet skal afholdes på 1.sal eller derover forbeholder Cocktail Company sig retten til at pålægge 500 DKK i opbæringsafgift, hvis der ikke er en elevator i bygningen. 

5. Udendørsarrangement

Ved udendørsarrangementer hvor det regner, sneer eller hagler skal det være muligt at rykke baren i tørvejr. Såfremt dette krav ikke kan efterleves af køber er Cocktail Company i sin ret til at aflyse arrangementet uden afslag i pris.

6. Kuvertantal

Cocktail Company skal senest vide antallet af gæster ved en fri bar løsning senest 14 dage før. Er der tale om et cocktailkursus er deadline 72 timer før påbegyndelsen af arrangementet. Sker dette ikke så forholder Cocktail Company sig retten til at fakturere for det aftalte antal. 
Et cocktailkursus på et af vores steder kan kun gennemføres såfremt det samlede beløb overstiger 2000 kroner. I tilfælde af et mindre beløb ved nedjustering af deltagere forbeholder Cocktail Company sig retten til at kræve de 2000 kroner. 

Hvis gæsteantallet falder mere end 10 %  forbeholder vi os desuden retten til at genforhandle prisen
.
Nedjustering af deltagerantal kan i nogle tilfælde ændre det aftalte antal bartendere, der skal komme til arrangementet. Skulle der være flere gæster, end der er bestilt kuverter til, forbeholder Cocktail Company sig retten til at efterfakturere de ekstra antal kuverter, som har været til stede og benyttet baren. Alle gæster, der er til stede til arrangementet, skal være indbefattet af aftalen, medmindre andet er aftalt pr. e-mail. Børn vil til alle arrangementer være gratis, medmindre de skal have mocktails. 

7. Glas

Ved valg af barløsning med rigtige glas betales efterfølgende 25 DKK pr. smadret glas under arrangement. Dette beløb vil blive efterfaktureret, hvis uheldet skulle være ude. Vi forbeholder os retten til at ændre vores faste cocktailmenuer. Cocktailmenuen er årstidsbestemt og vil tilpasses efter, hvilke ingredienser der er til at fremskaffe. Hvis der skal ændres cocktails mindre end 14 dage før afholdelse af arrangementet, opkræves der 400 DKK i gebyr, da vores produktion på dette tidspunkt har købt ind.

8. Afbestilling eller flytning af arrangement

Der betales 2500 DKK ved aflysning af et hvilket som helst arrangement, hvis aflysningen sker mere end 14 dage forinden. Ved erhvervskunder forbeholder vi os retten til at indkræve et depositum inden arrangements start på op til 80 % af ordrestørrelsen. Sker afbestillingen mindre end 14 dage før afholdelse, betales 50 % af ordrens pålydende pris. Sker afbestillingen mindre end 48 timer før arrangementsstart, betales ordrens fulde beløb. For privatkunder trækkes disse beløb fra det reserverede beløb igennem vores betalingsløsning. For erhvervskunder faktureres dette via faktura med henblik på betaling via bankoverførsel

Afbestilling skal ske via e-mail til support@CocktailCompany.dk samt et telefonopkald til 71 99 01 74. En telefonisk afbestilling alene er ikke gældende.

9. Referencer

Hos Cocktail Company er vi stolte af vores kunder. Derfor har vi en offentlig liste over nogle af vores store kunder. Det gør, at vores potentielle og fremtidige kunder kan se, hvem vi har handlet med. Hvis du som kunde ikke ønsker at blive skrevet på referencelisten, skal du frasige dig det i en e-mail til os.

10. Betaling

For privatkunder reserverer vi det fulde beløb ved bekræftelse af bookingen. Efter arrangementets afholdelse trækker vi det reserverede beløb på den først følgende mandag.

Ved booking af erhvervsarrangementer faktureres 80 % af den aftalte pris på aftaletidspunktet med betaling via bankoverførsel. Dette dog kun hvis beløbet er over 10.000 DKK og efter aftale med kunden. Ellers sker den fulde betaling via bankoverførsel efter endt arrangement. Når beløbet er os i hænde, vil vi sætte vores produktion i gang, og bookingen vil være bekræftet. Restbeløbet faktureres efter arrangement afslutning, som betales inden 10 dage, hvis dette ikke betales kontant på aftenen.

OBS: eventuelle tilkøb faktureres sammen med restbeløbet eller betales på aftenen. Ved forsinket betaling af faktura vil kunden få fremsendt en betalingspåmindelse, som udløser et ekstra gebyr på 100 DKK. Ved udeblivelse af betaling, vil fordringen blive sendt videre til vores inkassoafdeling, og der vil blive pålagt yderligere udgifter. Forfaldsdato på fakturaen er baseret på bestillingsdatoen og kan udløbe på en hvilken som helst dato i måneden.

 

11. Tilfredshedsgaranti

Hos Cocktail Company har vi tilfredshedsgaranti. Hvis du ikke er tilfreds med produktet, så lad os endelig høre fra dig, så vi kan finde en passende kompensation.

 

12. Ændringer

Alle ændringer til cocktailmenu skal meldes ind til CocktailCompany min. 14 dage før arrangementet. Tidspunkt for levering og afhentning af job skal ske min. 14 dage før arrangementet. 

13. Fortrydelsesret

Ifølge dansk lovgivning er der ingen fortrydelsesret på levnedsmidler og andre varer til husholdningen.

 

14. E-mail

Vi kan til enhver tid kontakte dig på e-mail i forbindelse med ordren efter gældende markedsføringslov. Det kan være sig i forbindelse med opfølgende salg, markedsføring eller andre forespørgsler. 

15. Kundeservice

Kom hurtigt i kontakt med kundeservice via kontaktsiden. Vores kundeservice står altid klar til at hjælpe med spørgsmål til vores produkter. Vi kan træffes både via e-mail og tlf., som også er angivet på kontaktsiden. Vi anbefaler, at du sender en e-mail med dine spørgsmål, medmindre du har en hastesag.

16. Gulv og inventar

Cocktail Company kan ikke stilles til ansvar for afdækning af sarte gulve. Det er kundens ansvar at afdække gulve og fjerne ting, som ikke kan tåle væske.

Gælder for alle vores produkter og serviceydelser: 

1. Databehandling

Ved køb af varer på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig: navn, adresse og e-mailadresse. Disse oplysninger indsamles, registreres og behandles med det formål at kunne levere vores varer til dig. 

Oplysningerne opbevares i op til 5 år i henhold til lovgivningen. Som registreret hos Cocktail Company ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Har du nogen yderligere spørgsmål hertil, er du mere end velkommen til at kontakte os på e-mail: info@cocktailcompany.dk

2. Kontakt

Hvis du har nogen spørgsmål, kommentarer, ris, ros m.v., er du altid meget velkommen til at kontakte os på e-mail: info@cocktailcompany.dk

Send os endelig forslag til cocktails, ingredienser, mulige samarbejder, events m.fl. – vi sætter pris på dem alle!

3. Ændringer

Der gøres opmærksomt på, at handelsbetingelserne til enhver tid kan ændres ensidigt af Cocktail Company ApS. 

4. Lov og værneting

Eventuelle uoverensstemmelser afgøres efter dansk ret ved danske domstole.

Kontakt os

TELEFON

Tel: +45 71 99 01 74

Mail

For tilbud vedrørerende et arrangement, skriv til
salg@cocktailcompany.dk

For spørgsmål vedrørerende en booking, skriv til
support@cocktailcompany.dk

For generelle spørgsmål, skriv til
info@cocktailcompany.dk

Kontaktformular

Udfyld denne og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Adresser

Erhvervsvej 17,
2600 Glostrup
CVR-nr: 38061224 

Gjellerupvej 89B,
8230 Åbyhøj